آشنایی با انواع مانتو و کاربرد های آنها
نوشته شده توسط : نت ویر

یک مانتو زنانه ساده می تواند مناسب استفاده روزمره مانند رفتن به خرید، محل کار و… باشد و برای رفتن به مجالس و مراسم خاص می توانید از انواع مانتو زنانه شیک استفاده کنید. مدل های مختلفی از مانتو مجلسی کار شده و مانتو کتی وجود دارند که شما می توانید در مراسم مختلف مثل عروسی، تولد، عقد و… بر تن کنید.

انواع مدل های مانتو

مدل های مانتو زنانه بسیار متنوع هستند و تقریباً این پوشاک زنانه متناسب با هر سلیقه ای روانه بازار می شود. کت و شلوار زنانه اسپرت یکی از پرطرفدارترین انواع مانتو زنانه اسپرت است که امروزه می توانید در موقعیت های مختلف اعم از محل کار، مراسم رسمی یا حتی مجلسی بر تن بانوان ببینید.

یکی دیگر از مدل های مانتو زنانه، مانتو مجلسی زنانه است که در مدل ها و طرح های مختلف موجود هستند. گاهی در طراحی این نوع مانتوها از تکه دوزی، سوزن دوزی، جواهر دوزی یا پارچه های گلدار زیبا استفاده می شود.

نوع دیگری از مانتوهای زنانه، مانتو رسمی و اداری است که اغلب ظاهر ساده ای دارند و با شلوار ست می شوند و بانوان به عنوان لباس فرم در محل کار یا ادارات بر تن می کنند.

مانتو کتی یکی دیگر از مدل های محبوب مانتو است که در چندین سال گذشته بسیار ترند شده است و به عنوان مانتو اسپرت یا حتی مجلسی استفاده می شود. برای دوخت مانتوهای کتی که مخصوص مجالس هستند از پارچه های فاخر استفاده می شود اما برای دوخت مانتوهای کتی مناسب روزمره یا کژوال از پارچه های سبک و راحت استفاده می شود. برای مثال برای دوخت مانتو کتی برای فصل تابستان می توان از پارچه لینن استفاده کرد. این پارچه علاوه بر اینکه خنک بودن، دیر به دیر کثیف می شود و شستشوی آن نیز بسیار آسان است.

انواع مانتو مجلسی

مانتو مجلسی یک مدل از انواع مختلف این پوشاک زنانه است که در طرح ها و مدل های مختلف مانند مانتو مجلسی کار شده، مانتو کتی و… در بازار موجود هستند. در واقع وجه تمایز این نوع مانتوها با مانتوهایی که بانوان در روزمره استفاده می کنند در پارچه های فاخر، طراحی شیک تر و مدل های کار شده است.

شاید تا چند سال گذشته مانتوهای مجلسی تنها شامل مانتوهای کارشده با پارچه های سنگین می شدند. اما امروزه مانتوهای مجلسی متناسب با سلیقه های مختلف خانم ها تولید و روانه بازار می شود.

تنوع بالا مانتو مجلسی در طرح ها و رنگ های مختلف باعث شده است که هر خانمی در هر رنج سنی و با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. برای مثال یک دختر خانم جوان می تواند با انتخاب مانتو کتی مجلسی در مجلس بدرخشد اما مادر همان دختر خانم با مانتو مجلسی کار شده در مجلس بدرخشد.

برای طراحی و دوخت مانتوهای مجلسی از الگوها و طرح های خاصی استفاده می شود. چند مدل از پرطرفدارترین انواع مانتو مجلسی می توان به مانتو مجلسی کار شده، مانتو کتی، مانتو راسته بلند، مانتو عبایی، مانتو تمام کلوش، مانتو نیم کلوش و… اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: